Osteopatia i masaże rehabilitacyjne po kontuzji

Masaż po wypadku potrafi rzeczywiście zdziałać cuda. Moje kości i mięśnie były zdruzgotane. W dodatku jeszcze wystąpiły problemy ze ścięgnami.Doznałem urazu głowy i miałem duszności. Poprawnie czułem się fatalnie każdego dnia. Przyszedł czas na wizytę lekarską i wtedy specjalista powiedział, że nie jest bardzo dobrze, ale kłopotem jest także moja psychika. Powinno się było bez wątpienia zwrócić uwagę na otwarte złamania , a dodatkowo potłuczenia czy też może pękniętą śledzionę.



Mogłem natomiast bardzo szybko dotrzeć do innych pacjentów, którzy polecili mi różne praktyczne działania rehabilitacyjne w Gdańsku. Wielu ludzi twierdziło że pracuje tutaj kilku dobrych masażystów, którzy umieją zdziałać cuda. Rozciągają mięśnie, ścięgna no i bez wątpienia potrafią nastawiać kości. Z pewną dozą sceptycyzmu poszedłem na takie zajęcia, ale okazało się, że to była najważniejsza decyzja w moim życiu. Bardzo szybko zostałem doprowadzony do porządku.

Regularnie rozpocząłem odwiedzać masażystów, którzy każdorazowo proponowali coś innego. Podczas kolejnych sesji stosowano tutaj kolejne partie mojego ciała. Raz trzeba było finansować ręce a innym razem nogi. Również kręgosłup w tym kontekście był bardzo niezwykle ważny. Rozciąganie i naciąganie, a również masowanie kręgosłupa było najistotniejsze, abym powrócił do dobrej kondycji. Tego typu rehabilitacja przynosiła faktycznie duże efekty. Poza tym musiałem się zainteresować ćwiczeniami rehabilitacyjnymi, które były realizowane wspólnie w domu. Rehabilitant przyjeżdżał i przedstawiał mi wszystkie najważniejsze ćwiczenia, które potem mogę wykonywać własnymi siłami. Postęp taki nie byłby natomiast możliwy, gdyby nie moje samozaparcie. Oprzy tym, że wykorzystywałem najnowsze opracowane ćwiczenia dla sportowców , a dodatkowo dla osób poszkodowanych w wypadkach to muszę tutaj jeszcze zmienić swoje nastawienie.

Trzeba było wyszukać w zwykłym grafiku wykonywanych zajęć godzinę czasu. Tyle właśnie daje sopocki bądź gdański masażysta i tyle trwa ćwiczenie, ażeby zagwarantować sobie skuteczny powrót do zdrowia. Poza tym następnym etapem była tutaj profilaktyka. Można poprzez takie ćwiczenia bardzo ze znakomitym skutkiem przecież zabezpieczyć się przed ewentualnymi kolejnymi kontuzjami. Teraz im częściej wykonuję takie ćwiczenia, tym bardziej jestem osobą zadowoloną i pełną życia. Wszystkie mięśnie są rozciągnięte, a moje kości stały się bardziej trwałe.
Pojawiło się również bardzo dobre samopoczucie, a endorfiny są generowane niczym w automacie. Dlatego właśnie z tego miejsca dziękuję wszystkim rehabilitantom, którzy przyczynili się do tego, że moje życie po wypadku stało się całkowicie inne - lepsze.
Warto zobaczyć: https://www.rankinglekarzy.pl/lekarz/jaroslaw-kowalski,23965/fizjoterapeuta-fizykoterapeuta-rehabilitant-wizyty-domowe/gdansk-gdynia-warszawa/.